Kalendarz wydarzeń

9. Szkolenie wewnętrzne : Prowadzenie zebrań z mieszkańcami spółdzielni mieszkaniowych
Od Poniedziałek, 01 Styczeń 2018
Do Czwartek, 31 Grudzień 2020
Odsłon : 731

 

Celem warsztatu jest kompleksowe przygotowanie oraz przeprowadzenie skutecznego spotkania z członkami spółdzielni. Warsztat zorientowany jest na problemy jakie mogą napotkać pracownicy w kontakcie z mieszkańcem:

 

Realizowane zagadnienia:

 

1. Radzenie sobie z emocjami uczestników spotkania.

2. Prawidłowe sposoby reakcji na manipulację.

3. Skuteczne sposoby przekonywania do słuszności swoich argumentów.

4 Działania zachęcające lokatorów do aktywnego udziału w podejmowaniu decyzji

5. Przygotowanie się do zebrania

6. Zarządzanie sobą, informacją oraz emocjami własnymi podczas zebrania

7. Metody budowania swojego wizerunku podczas zebrania

8. Reakcja na emocje zebranych osób

9. Jak skutecznie komunikować zmiany

10. Techniki wpływu społecznego

11. Metody rozpoznawania oraz obrony przed manipulacją

12. Odróżnienie perswazji od manipulacji

 

 

Państwa Wykładowca – Pan Paweł Miąsek Psycholog, coach, doktorant katedry Psychologii Społecznej i Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, pracownik dydaktyczny SWPS, trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF (European Qualifications Framework). Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF (International Coach Federation). Wieloletni tutor i trener liderów społecznych. Specjalista w szkoleniach dla biznesu z zakresu: sprzedaży, budowania zespołów, zarządzania zespołem, obsługi trudnego klienta, budowania relacji z klientem, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie. Trener programów szkoleń train the trainer w ramach szkoły trenerów. Konsultant biznesu w zakresie opracowywania strategii szkoleniowych. Doradca w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadził szkolenia z obsługi trudnego klienta oraz klienta call-center dla dwóch największych w Polsce firm telemarketingowych, współpracował przy tworzeniu oraz implementacji szkoleń sprzedażowych dla banków oraz firm spedycyjnych, prowadził warsztaty z zarządzania sytuacjami trudnymi dla oddziałów prewencji Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach, budowania wizerunku dla Samorządu Miasta, brał udział w restrukturyzacjach przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, prowadził warsztaty dla sędziów z zakresu psychologii zeznań świadka. Łącznie zrealizował ponad 14000 h szkoleniowych oraz 700 h coachingów indywidualnych. Z zamiłowania wspinacz skałkowy, eksplorator jaskiń i podróżnik.

 

Informacje Dodatkowe :

Termin wykonania: ustalany indywidualnie z zamawiającym.

Koszt: dla grupy max. 20 osób - ustalany indywidualnie z zamawiającym.

Formalności/sposób płatności: Umowa o świadczenie usług szkoleniowych/ przelew po wykonaniu zamówienia. 

 

 

 


Zapisy i szczegółowe informacje

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:


Tel.: 32 700 79 23
Kom.: 731 81 81 31
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Prowadzący:
Kontakt :
32 700 79 23 lub 731 81 81 31
 
Rejestracja zamknięta