Kalendarz wydarzeń

8. Szkolenie wewnętrzne : Komunikacja pracownicza wewnątrz organizacji
Od Poniedziałek, 01 Styczeń 2018
Do Czwartek, 31 Grudzień 2020
Odsłon : 279

 

Celem szkolenia jest podniesienie efektywności komunikacji w obrębie organizacji. Uczestnicy zapoznawani są z metodami oraz technikami zwiększającymi poziom świadomości używanych przez siebie komunikatów, ich konsekwencji dla innych członków zespołu, właściwą interpretację oraz rozumienie informacji przekazywanych w relacji pracowniczej. Szkolenie pozwoli uczestnikom na zdobycie kompetencji niezbędnych do budowania prawidłowych relacji interpersonalnych na co dzień. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób skutecznie i jasno przekazywać informacje w strukturze pionowej (przełożony-podwładny) oraz poziomej (pracownik-pracownik). Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób odczytywać cudze komunikaty, nauczą się rozpoznawania i reagowania na bariery komunikacyjne oraz zostaną wyposażeni w narzędzia do skutecznego komunikowania się w życiu zawodowym.

 

Realizowane zagadnienia:

1. Mój styl komunikacji.

2. Udrażnianie komunikacji pomiędzy działami.

3. Regulowanie relacji pracowniczych poprzez efektywną komunikację.

4. Komunikacja pozioma vs. pionowa.

5. Ścieżki formalne i nieformalne realizowania obowiązków służbowych.

6. Podstawowe zasady dobrych praktyk komunikacyjnych.

7. Praca z emocjami pracowników.

 

Państwa Wykładowca – Pan Paweł Miąsek Psycholog, coach, doktorant katedry Psychologii Społecznej i Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, pracownik dydaktyczny SWPS, trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF (European Qualifications Framework). Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF (International Coach Federation). Wieloletni tutor i trener liderów społecznych. Specjalista w szkoleniach dla biznesu z zakresu: sprzedaży, budowania zespołów, zarządzania zespołem, obsługi trudnego klienta, budowania relacji z klientem, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie. Trener programów szkoleń train the trainer w ramach szkoły trenerów. Konsultant biznesu w zakresie opracowywania strategii szkoleniowych. Doradca w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadził szkolenia z obsługi trudnego klienta oraz klienta call-center dla dwóch największych w Polsce firm telemarketingowych, współpracował przy tworzeniu oraz implementacji szkoleń sprzedażowych dla banków oraz firm spedycyjnych, prowadził warsztaty z zarządzania sytuacjami trudnymi dla oddziałów prewencji Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach, budowania wizerunku dla Samorządu Miasta, brał udział w restrukturyzacjach przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, prowadził warsztaty dla sędziów z zakresu psychologii zeznań świadka. Łącznie zrealizował ponad 14000 h szkoleniowych oraz 700 h coachingów indywidualnych. Z zamiłowania wspinacz skałkowy, eksplorator jaskiń i podróżnik.

 

Informacje Dodatkowe :

Termin wykonania: ustalany indywidualnie z zamawiającym.

Koszt: dla grupy max. 20 osób - ustalany indywidualnie z zamawiającym.

Formalności/sposób płatności: Umowa o świadczenie usług szkoleniowych/ przelew po wykonaniu zamówienia. 

 

 

 

Zapisy i szczegółowe informacje

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Tel.: 32 700 79 23
Kom.: 731 81 81 31
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Prowadzący:
Kontakt :
32 700 79 23 lub 731 81 81 31
Rejestracja zamknięta