Kalendarz wydarzeń

7. Szkolenie wewnętrzne : Budowanie zespołu wewnątrz organizacji
Od Poniedziałek, 01 Styczeń 2018
Do Czwartek, 31 Grudzień 2020
Odsłon : 191

 

Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników metod budowania, zarządzania oraz dysponowania zespołem pracowniczym. Uczestnicy tworząc podczas warsztatu zespół szkoleniowy, poznają mechanizmy działania w grupie, dowiadują się na czym polega dynamika rozwoju grupy oraz fazy procesu grupowego, poznają również swoją rolę i kompetencje psychologiczne jakie mogą wykorzystać w pracy zespołowej. Szkolenie dostarcza wiedzy oraz narządzi do efektywnego reagowania przez pracownika w sytuacjach trudnych, konfliktowych czy niejasnych. Dzięki zaznajomieniu uczestników ze specyfiką procesu grupowego, potrafią oni „czytać” nastroje i intencje pomiędzy sobą przez co możliwa jest m. in. profilaktyka antywypaleniowa czy prewencja konfliktów czy adekwatny dobór zadań do ról grupowych.

 

Podczas szkolenia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in.:

 

1. Praca zespołowa pomiędzy oddziałami.

2. Praca zespołowa w obrębie zespołu pracowniczego.

3. Diagnoza sytuacji zespołu.

4. Reintegracja.

5. Budowanie nowych zespołów pracowniczych.

6. Zespół pracowniczy mocne-słabe strony.

7. Moja rola- rola innych w zespole pracowniczym.

8. Efektywna komunikacja w grupie.

9. Procesy grupowe- źródło konfliktów, motywacji, efektywności pracowniczej.

10. Sposoby i techniki efektywnego budowania zespołu pracowniczego.

11. Poznanie faz procesu grupowego.

12. Synergia w działaniu.

13. Dobór obowiązków pracowniczych do ról grupowych.

 

Państwa Wykładowca – Pan Paweł Miąsek Psycholog, coach, doktorant katedry Psychologii Społecznej i Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, pracownik dydaktyczny SWPS, trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF (European Qualifications Framework). Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF (International Coach Federation). Wieloletni tutor i trener liderów społecznych. Specjalista w szkoleniach dla biznesu z zakresu: sprzedaży, budowania zespołów, zarządzania zespołem, obsługi trudnego klienta, budowania relacji z klientem, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie. Trener programów szkoleń train the trainer w ramach szkoły trenerów. Konsultant biznesu w zakresie opracowywania strategii szkoleniowych. Doradca w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadził szkolenia z obsługi trudnego klienta oraz klienta call-center dla dwóch największych w Polsce firm telemarketingowych, współpracował przy tworzeniu oraz implementacji szkoleń sprzedażowych dla banków oraz firm spedycyjnych, prowadził warsztaty z zarządzania sytuacjami trudnymi dla oddziałów prewencji Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach, budowania wizerunku dla Samorządu Miasta, brał udział w restrukturyzacjach przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, prowadził warsztaty dla sędziów z zakresu psychologii zeznań świadka. Łącznie zrealizował ponad 14000 h szkoleniowych oraz 700 h coachingów indywidualnych. Z zamiłowania wspinacz skałkowy, eksplorator jaskiń i podróżnik.

 

 

Informacje Dodatkowe :

Termin wykonania: ustalany indywidualnie z zamawiającym.

Koszt: dla grupy max. 20 osób - ustalany indywidualnie z zamawiającym.

Formalności/sposób płatności: Umowa o świadczenie usług szkoleniowych/ przelew po wykonaniu zamówienia. 

 

 

 

 

Zapisy i szczegółowe informacje

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Tel.: 32 700 79 23
Kom.: 731 81 81 31
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Prowadzący:
Kontakt :
32 700 79 23 lub 731 81 81 31
Rejestracja zamknięta