Kalendarz wydarzeń

Szkolenie wewnętrzne : Ochrona danych osobowych w spółdzielni mieszkaniowej RODO 2019
Od Poniedziałek, 01 Styczeń 2018
Do Wtorek, 31 Grudzień 2019
Odsłon : 130
KCRP

 

Odbiorca : Spółdzielnia Mieszkaniowa.

Termin wykonania: Ustalany indywidualnie z zamawiającym

Miejsce Szkolenia: Siedziba Zamawiającego

Czas trwania: ok. 4 - 5 godzin.

Godziny szkolenia: Szkolenie zostanie przeprowadzone w godzinach 09:00-14:00 lub innych ustalonych z zamawiającym.

Uczestnicy: Oferta przygotowana jest dla grupy maksymalnie 20 osób Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu.

Materiały szkoleniowe: Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe w formie papierowej.

Wykonawca: Osobiście – Pan Dariusz Wociór - radca prawny, wieloletni pracownik dużej spółdzielni mieszkaniowe w Warszawie (PRAKTYK), zajmujący się obsługą prawną spółdzielni i wspólnot. Pisze i opracowuje dokumenty wewnętrzne w spółdzielniach mieszkaniowych i wspólnotach tj. statuty, regulaminy, uchwały i umowy. Absolwent wydziału Prawa na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lubinie. Ukończył Studia Przygotowania Pedagogicznego i posiada uprawnienia do nauczania. W 2010 r. uzyskał licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami. Autor publikacji z zakresu prawa spółdzielczego m.in. Rzeczpospolita i wydawnictwo CH Beck. Doświadczony i lubiany wykładowca.

Autor publikacji:

• Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych z uwzględnieniem ogólnego rozporządzenia unijnego. ( Wydaw. CH Beck 05/2016)

• Ochrona danych osobowych w sektorze publicznym. Z uwzględnieniem ogólnego rozporządzenia unijnego ( Wydaw. CH Beck 07/2016)

Koszt: 3 500,00 zł netto + VAT 23%

Formalności/sposób płatności. Umowa o świadczenie usług szkoleniowych/przelew po wykonaniu zamówienia.

 

Wykonane prace będą uwzględniać specyfikę jednostki, aktualny stan prawny i oczekiwania zleceniodawcy

 

Ramowy Program Szkolenia:

1. Organizacja ochrony danych osobowych w spółdzielni mieszkaniowej zgodna z RODO.

2. Odpowiedzialność Zarządu, pracowników i członków Rady Nadzorczej w zakresie naruszenia ochrony danych osobowych

3. Inspektor Ochrony Danych w spółdzielniach mieszkaniowych

a) Obowiązek czy dowolność powołania – analiza w zakresie konkretnej spółdzielni

b) Nowe obowiązki

c) Zasady działania

d) Rejestracja IOD i konsekwencje tego działania

e) możliwość zastąpienia inspektora przez koordynatora

f) zastępcy IOD

4. Stosowanie RODO i nowej ustawy o ochronie danych osobowych w spółdzielniach mieszkaniowych.

5. Które dane osobowe można przetwarzać w spółdzielniach mieszkaniowych?

6. Jakie dokumenty może zbierać i przechowywać spółdzielnia mieszkaniowa?

7. Zasady legalności pozyskiwania danych osobowych przez spółdzielnie mieszkaniowe.

8. Kiedy wymagana jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych w spółdzielniach mieszkaniowych?

9. Zabezpieczenie danych osobowych będących w posiadaniu spółdzielni mieszkaniowej.

10. Polityka ochrony danych jako dokument normujący zasady i metody przetwarzania danych osobowych.

11. Prowadzenie dokumentacji:

a) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

b) upoważnienie do dostępu do danych osobowych,

c) rejestr czynności i kategorii przetwarzania danych osobowych

12. Problemy z opracowaniem umowy o powierzenie danych osobowych na podstawie RODO

13. Realizacja prawa do informacji członków spółdzielni, osób, którym przysługują prawa do lokali, pracowników, zleceniobiorców, kontrahentów

14. Organ ochrony danych osobowych – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

15. Schemat czynności kontrolnych

16. Jakie są prawa, a jakie obowiązki spółdzielni mieszkaniowej w trakcie kontroli – zasady zachowania pracowników.

17. Udostępnianie dokumentów członkom, a ochrona danych osobowych

18. Rejestr członków, deklaracja członkowska, formularz rejestracyjny i inne kwestionariusze a RODO

19. Monitoring wizyjny

20. Zasady nagrywania rozmów telefonicznych w spółdzielniach mieszkaniowych

21. Ochrona danych osobowych w poszczególnych działach i stanowiskach pracy: - Zarząd - Rada Nadzorcza - sekretariat - obsługa klienta - księgowość - stanowisko ds. członkowsko-mieszkaniowych - stanowisko ds. organizacyjno-samorządowych - administratorzy nieruchomości - inspektorzy techniczny - osiedlowe domy kultury

 

 

 

Zapisy i szczegółowe informacje

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Tel.: 32 700 79 23
Kom.: 731 81 81 31
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Prowadzący:
Kontakt :
32 700 79 23 lub 731 81 81 31

nowe wydarzenia