Kalendarz wydarzeń

Obsługa trudnego klienta w spółdzielni mieszkaniowej
Czwartek, 25 Październik 2018, 10:00 - 15:00
Odsłon : 76
KCRP

Łódź 25.10.2018 r - Hotel Tobaco ul. Kopernika 64

(godziny szkolenia 10:00 - 15:00)

 

Warsztaty dedykowane są osobom pozostającym w bezpośrednim kontakcie z mieszkańcami spółdzielni (obsługa, rozliczenia, reklamacje, zażalenia)

 

399 zł brutto/os  

W cenie szkolenia: (autorskie materiały szkoleniowe, przybory piśmiennicze, serwis kawowy, obiad w restauracji, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia)

 

 

Podczas szkolenia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in.:

 

1. Budowania właściwej relacji z lokatorem

2. Radzenia sobie z emocjami swoimi oraz z emocjami lokatora

3. Obrony przed komunikatami manipulacyjnymi

4. Prowadzenia rozmów na gruncie merytorycznym zmierzającym do rozwiązania

5. Odróżniania trudnego klienta od trudnej sytuacji

 

Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników szkolenia do obsługi mieszkańca, ze szczególnym uwzględnieniem problemów jakie mogą się pojawić w trakcie takiego kontaktu. Pracownicy spółdzielni kontaktują się z lokatorami zazwyczaj w sytuacjach kiedy coś jest nie tak. Dlatego też kontakt ten wiąże się często z dużą ilością trudnych emocji, brakiem chęci współpracy, bądź wprost reakcjami, które można uznać za agresywne. Niejednokrotnie kontakt ten kończy się niezałatwieniem sprawy oraz dużą ilością zbędnych emocji i zbędnych komunikatów. Szkolenie przedstawi techniki i metody pracy z różnymi rodzajami trudnych lokatorów jak również pracy z lokatorami obiektywnie będącymi w trudnej sytuacji.

 

Program szkolenia:

 

I. Metody i techniki badania potrzeb Lokatora:

1. Diagnoza komunikowanych i ukrytych wątpliwości lokatora.

2. Diagnoza obiekcji i pretensji.

3. Diagnoza prawdziwych motywacji lokatora.

 

II. Przeprowadzanie rozmów:

 

1. Efekt pierwszego wrażenia i jego konsekwencje dla dalszej rozmowy.

2. Słowa wywołujące konflikty kiedy i jak ich unikać.

3. Język korzyści czyli jak pracować na przekonaniach lokatora.

4. Bariery komunikacyjne.

 

III. Handbook dobrych praktyk:

 

1. Standardy rozmów z lokatorami.

2.Trudny klient czy trudna sytuacja.

3. Budowanie zaangażowania lokatora w podejmowanie decyzji.

4. Techniki obrony przed manipulacją.

 

 

Państwa Wykładowca – Pan Paweł Miąsek Psycholog, coach, doktorant katedry Psychologii Społecznej i Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, pracownik dydaktyczny SWPS, trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF (European Qualifications Framework). Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF (International Coach Federation). Wieloletni tutor i trener liderów społecznych. Specjalista w szkoleniach dla biznesu z zakresu: sprzedaży, budowania zespołów, zarządzania zespołem, obsługi trudnego klienta, budowania relacji z klientem, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie. Trener programów szkoleń train the trainer w ramach szkoły trenerów. Konsultant biznesu w zakresie opracowywania strategii szkoleniowych. Doradca w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadził szkolenia z obsługi trudnego klienta oraz klienta call-center dla dwóch największych w Polsce firm telemarketingowych, współpracował przy tworzeniu oraz implementacji szkoleń sprzedażowych dla banków oraz firm spedycyjnych, prowadził warsztaty z zarządzania sytuacjami trudnymi dla oddziałów prewencji Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach, budowania wizerunku dla Samorządu Miasta, brał udział w restrukturyzacjach przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, prowadził warsztaty dla sędziów z zakresu psychologii zeznań świadka. Łącznie zrealizował ponad 14000 h szkoleniowych oraz 700 h coachingów indywidualnych. Z zamiłowania wspinacz skałkowy, eksplorator jaskiń i podróżnik.

 

 

 

Zapisy i szczegółowe informacje

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Tel.: 32 700 79 23
Kom.: 731 81 81 31
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Prowadzący:
Kontakt :
32 700 79 23 lub 731 81 81 31
Lokalizacja: Łódź Kopernika 64, tel.:
http://www.hoteltobaco.pl/

nowe wydarzenia

399.00 PLN399.00 PLN
0.00 PLN