Kalendarz wydarzeń
Do Czwartek, 31 Grudzień 2020
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników metod budowania, zarządzania oraz dysponowania zespołem pracowniczym. Uczestnicy tworząc podczas warsztatu zespół szkoleniowy, poznają mechanizmy działania w grupie, dowiadują się na czym polega dynamika rozwoju grupy oraz fazy procesu grupowego, poznają również swoją rolę i kompetencje psychologiczne jakie mogą wykorzystać w pracy zespołowej. Szkolenie dostarcza wiedzy oraz narządzi do efektywnego reagowania przez pracownika w sytuacjach trudnych, konfliktowych czy niejasnych. Dzięki zaznajomieniu uczestników ze specyfiką procesu grupowego, potrafią oni „czytać” nastroje i intencje pomiędzy sobą przez co możliwa jest m. in. profilaktyka antywypaleniowa czy prewencja konfliktów czy adekwatny dobór zadań do ról grupowych.
Podczas szkolenia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in.:
1. Praca zespołowa pomiędzy oddziałami.
2. Praca zespołowa w obrębie zespołu pracowniczego.
3. Diagnoza sytuacji zespołu.
4. Reintegracja.
5. Budowanie nowych zespołów pracowniczych.
6. Zespół pracowniczy mocne-słabe strony.
7. Moja rola- rola innych w zespole pracowniczym.
8. Efektywna komunikacja w grupie.
9. Procesy grupowe- źródło konfliktów, motywacji, efektywności pracowniczej.
10. Sposoby i techniki efektywnego budowania zespołu pracowniczego.
11. Poznanie faz procesu grupowego.
12. Synergia w działaniu.
13. Dobór obowiązków pracowniczych do ról grupowych.
Państwa Wykładowca – Pan Paweł Miąsek Psycholog, coach, doktorant katedry Psychologii Społecznej i Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, pracownik dydaktyczny SWPS, trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF (European Qualifications Framework). Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF (International Coach Federation). Wieloletni tutor i trener liderów społecznych. Specjalista w szkoleniach dla biznesu z zakresu: sprzedaży, budowania zespołów, zarządzania zespołem, obsługi trudnego klienta, budowania relacji z klientem, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie. Trener programów szkoleń train the trainer w ramach szkoły trenerów. Konsultant biznesu w zakresie opracowywania strategii szkoleniowych. Doradca w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadził szkolenia z obsługi trudnego klienta oraz klienta call-center dla dwóch największych w Polsce firm telemarketingowych, współpracował przy tworzeniu oraz implementacji szkoleń sprzedażowych dla banków oraz firm spedycyjnych, prowadził warsztaty z zarządzania sytuacjami trudnymi dla oddziałów prewencji Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach, budowania wizerunku dla Samorządu Miasta, brał udział w restrukturyzacjach przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, prowadził warsztaty dla sędziów z zakresu psychologii zeznań świadka. Łącznie zrealizował ponad 14000 h szkoleniowych oraz 700 h coachingów indywidualnych. Z zamiłowania wspinacz skałkowy, eksplorator jaskiń i podróżnik.
Informacje Dodatkowe :
Termin wykonania: ustalany indywidualnie z zamawiającym.
Koszt: dla grupy max. 20 osób - ustalany indywidualnie z zamawiającym.
Formalności/sposób płatności: Umowa o świadczenie usług szkoleniowych/ przelew po wykonaniu zamówienia.
Zapisy i szczegółowe informacje
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:
Tel.: 32 700 79 23
Kom.: 731 81 81 31
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.